تصویر ثابت

امتحانات،سنجش و ارزشیابی فلاورجان - نحوه صحافی و پلمپ دفترامتحانات و فارغ التحصیلان
از قسمت جستجوگر می توانید موضوع دلخواهتان را جستجو نمائید
 نحوه صحافی و پلمپ دفترامتحانات و فارغ التحصیلان

جهت مشاهده دستورالعمل مربوط به انسداد و پلمپ دفاتر امتحانی و دفتر فارغ التحصیلان بر روی مشاهده فایل  کلیک کنید. در ضمن بخشنامه مربوط قبلا به مدارس ارسال شده است.


پایگاه عکسهای متحرک - gif20.rozblog.com


http://www.mengis-linden.org/18000gifs/Bullets/Bullets006.gifhttp://www.mengis-linden.org/18000gifs/Bullets/Bullets004.gif http://www.mengis-linden.org/18000gifs/Bullets/Bullets004.gifhttp://www.mengis-linden.org/18000gifs/Bullets/Bullets006.gif

تعداد - امتحانات ــ یکشنبه 23 اسفند 1388 و ساعت 10:49
 نوشته های پیشین
+ آزمون ورودی دبیرستان نمونه دولتی و دبیرستانهای خاص
+ دانلود سوال علوم اجتماعی پایه هفتم خرداد ماه
+ دانلود سوالات امتحانی نوبت دوم کلاس ششم ابتدایی
+ خطای اجرای برنامه توصیفی و راهنمایی - xenocode postbuild 2010
+ دانلود آزمون دروس پنجم برای خرداد ماه
+ دانلود سوال امتحانی پبام آسمانی پایه هفتم - نوبت دوم
+ مجموعه سوالات ریاضی امتحانی پایه هفتم - خرداد ماه
+ نگارش ۷٫۲ برنامه راهنمایی(دوره اول متوسطه)
+ روش انتقال دانش آموز به آموزشگاه دیگر و روش دریافت آن در مدرسه مقصد
+ نگارش 8.2 توصیفی دوره ابتدایی
+ تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در کنکور
+ نگارش13.2 متوسطه دوم و نگارش5.5 مراکز پیش دانشگاهی و 1.6 راهنمایی راه دور
+ نگارش 7.1 سیستم مدارس راهنمایی و متوسطه دوره اول
+ برنامه امتحانات نهایی خرداد 94
+ سوالات آزمون میان نوبت اول درس عربی
+ تغییرات موجود در نگارش ۱۳٫۱ دانا متوسطه
+ افزایش چشمگیر سرعت کامپیوتر
+ نگارش 13 سیستم دانا دوره متوسطه
+ ثبت نام آزمون سرارسری 1394
+ دانلود سوال و آزمونهای اول ابتدایی
+ نکات ضروری برای معاونین اجرایی مدارس جهت کار با سیستم
+ معنی و مفهوم خطاهای نرم افزار دانا
+ تغییرات کارنامه دوره ابتدایی
+ دانلود شرح وظایف معاونین اجرایی و معاونین فناوری
+ دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور 94
+ نصب نگارش دانا و توصیفی بصورت آفلاین
+ آموزش روش دریافت و انتقال دانش آموز در نگارش 12.7
+ شرایط ارتقا دانش آموزان توصیفی
+ رفع مشکل دانش آموزان انتقالی
+ آزمون کار وفناوری هفتم

صفحات :
ورود به صفحه اصلی